این روزها
احساس می کنم
دختر ها و پسرها ازقبل قشنگ تر شده اند
و بچه مدرسه ای ها خیلی شیطون تر
و راننده ها مهربون تر

و حس خیلی بهتری دارم وقتی تو خیابون راه میرم و به بقیه نگاه می کنم .

گفت خوبی؟
گفتم آره .

دروغ گفتم .

حوصله نداشتم بگم دلم می خواد بمیرم...دست از سرم بردار... نمی خوام بات حرف بزنم ...

فکر کنم دروغ بزرگی بود !
همیشه از این دروغ ها می گم ... نمی دونم چرا؟

دوست ندارم چشماتو پشت عینک دودی ببینم.

آن گاه هردو بر روی چمن جان دادیم
آنجا که بسی دور بود.
در آن بیشه آشنا و زمزمه خوان
هر دو تنها و میان سایه های لطیف


پس در آسمان، در روشنایی بیکران
گریان ، گریان یکدیگر را باز یافتیم
ای عزیز، ای همه خاموشی .


انگشتهامو روی دست های مهربونت می کشم و فکر می کنم چه خوبه که
 ادوارد دست قیچی نیستی !




                     

فنجان قهوه ام را تا آخر سر می کشم .
تفاله هایش به سرفه ام می اندازند.
در عوض هیچ کس نمی فهمد ته فنجان ، چه برایم مقدر کرده اند .




دل

همه دنبال من و من به دنبال تو


      یه دل که بیشتر ندارم ، اونم ... ؟!



                                                  
                                                                          

رومانتیک شدم. قبلا صحنه های عاطفی فیلم ها این قدر روم اثر نمی گذاشت .

یه ولع عجیبی دارم برای نگاه کردن آدم ها.
نمی دونم به چی نگاه می کنم...
میشه گفت به همه چی
به حرکاتشون
حرف زدنشون
لباس پوشیدنشون
راه رفتنشون
همه چی ...

و هیچ وقت سیر نمی شم.


و برای همین خوب می فهمم که اون پسره ء به قول بچه ها هیز دانشکده ، اصلا هیز نیست !


کِی عید تموم میشه؟؟؟ دوست دارم برم سر کلاس .




گاهی اوقات از فکر کردن به چیزهایی که نمی دونم ، وحشت می کنم .

هنوزم تو شب هات
            
                   اگه ماهو داری
             
                           من اون ماهو دادم به تو یادگاری

سه چیز عمر آدم رو زیاد می کنه:

آب ، سبزه ، روی زیبا .


                                  « استاد »



شاید برای همینه که من ناخودآگاه زل می زنم به دختر های خوشگل و خجالت نمی کشم.
در حالیکه اصلاً و ابداً  لزبین نیستم !!!

بر عکس خیلی از آدم ها
قلب من توی سینه ام نیست،
پشت لبهامه!
به همین خاطره که نمی تونم
کسی رو که دوستش ندارم
بوس کنم .

                                     

عید همه مبارک