افسانه پاییزی

  

legend of the fall

 

اصلا درک نمیکنم چطوری سه تا برادر با شخصیت ها و تربیت های مختلف میتونن عاشق یک دختر بشن !

اعتراف

متاسفم که از مردنت ناراحت نشدم . شاید همچین حقی نداشته باشم اما باید اعتراف کنم که کمی هم ته قلبم خوشحال شدم . از خودم خجالت نمی کشم . عذاب وجدان هم ندارم . هرچند مُردی ... اما امیدوارم بهت بر نخوره ؛ همه چیز خیای خوبه ... زیادی خوب .

 

مردی با عبای شکلاتی

فکر می کنم بهترین اتفاق اینترنتی این روزها اومدن محمد خاتمی به وبلاگستان باشه . من که خیلی ذوق کردم . یاد اون روز دانشجو افتادم که ترم اول بودیم‎ ، کلاس رو جیم زدیم و رفتیم دانشگاه تربیت مدرس که سخنرانی خاتمی رو بشنویم .

 چقدر از اون موقع تا حالا همه چی فرق کرده ...

 

 عکس از محمد

زندگی مدرسه ای

یه امتحان خوب ‎، حال آدم رو از این رو به اون رو می کنه . باعث میشه کلاس گرامر خوش بگذره ... مهمونی زورکی شب یلدا قابل تحمل بشه ... و برنامه های مزخرف تلویزیون جالب به نظر بیاد !

 اما بر عکس ، یه امتحان بد همه چیز رو بدتر میکنه ! ترافیک اعصاب آدم رو بیشتر از همیشه خرد میکنه . مزه باقالی پلو به افتضاح ترین حد ممکن میرسه ... و موقع خواب بالش از همیشه سفت تر میشه .

دیگه از دانشجو بودن خسته شدم