مشکل

این ترم یه درس غیر حضوری داشتم که خودم باید می خوندم و می رفتم پیش استادم اشکال هامو  می پرسیدم . من هم چون تمام وقت کلاس داشتم میذاشتم سر ظهر وقت ناهار می رفتم خِر استاد بیچاره رو می گرفتم و اون هم همیشه با حوصله به من جواب میداد . با خودم فکر میکردم خب عیب نداره پولش رو میگیره . ولی امروز کشف کردم که از درس های غیر حضوری هیچ چی به استاد نمیرسه . حالا خیلی وجدان درد دارم . می خوام  برای تشکر یه کتاب بخرم و بهش کادو بدم . ولی مشکل اینجاست که نمی دونم آدم چی می تونه به یه استاد ادبیات که یه پا منقد حرفه ای واسه خودش و فلسفه و تاریخ و زبانشناسی رو اونقدر می فهمه که می تونه نظریه های رولان بارت رو به شیرینی قصه قبل از خواب برای یه دانشجوی منزجر از تئوری مثل من ، تعریف کنه ! خیلی سخته ....
شما چی پیشنهاد می کنین ؟
نظرات 3 + ارسال نظر
سهیک آخرین ترانه ی باران پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 01:02 http://www.tabar.blogsky.com

دوست خوبم با درودی گرم............................>>>

به باورمن تیتر و یا قیمت وعنوان...... اصلا مهم نیست
مهم آن یادداشت قدردانی است که در صفحه اول آن برای استادت می نویسی..
آنجاست که درقالب واژه ها هم قدردانی نموده و هم استاد خودت را آگاه می کنی که چقدرازایشان بعنوان شاگردآموخته ای......................درس معلم اربود زمزمه مجبتی..

تندرست و شادکام باشی

nakam چهارشنبه 19 بهمن 1384 ساعت 01:16

payambar va divane

ferydone giran

ستاره سه‌شنبه 8 فروردین 1385 ساعت 03:13

پدر من استاد ادبیات
قشنگ ترین چیزی که هدیه گرفته دیوان حافظ که اتفاقا دانشجوش بهش داده
رو صفحه ی اول یکی از حرفای بابامو نوشته
با خط زیبا
شاید این کمکت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد