صبح :
امروز روز تولدمه
هر چی فکر می کنم تا یه مزیتی نسبت به روز های دیگه توش پیدا کنم ، نمیشه !
هر چی باشه روز ، روزه دیگه ... چه آدم به دنیا بیاد چه بمیره .
هر سال به خودم یه کادوی تولد می دم .
امسال چی بیشتر از همه خوشحالم می کنه؟ م م م م ... یه سی دی باراد؟ یه چراغ مطاله نو ؟ یا یه کارت پستال با مزه؟
هنوز نمی دونم .
اما حتما خودم رو تو آینه بوس می کنم . خیلی وقته هیچکس بوسم نکرده.


امسال تو روز تولدم به خیلی چیزا باید فکر کنم .
مثلا به امتحان تفسیر شنبه ،
به اگزیستانسیالیسم سارتر ،
به نوع بر خورد با دوست پسرم ،
به سر به نیست کردن مورچه های اتاق ،
و تمام چیز های احمقانه ای که بقیه روز ها فکر می کنم .

چقدر دلم می خواد یه اتفاق خاص بیفته... یه اتفاق کوچولو اما متفاوت .
این برام بهترین هدیه است .

 شب :

اون اتفاق خاص کوچولو افتاد :
دیدن فیلم فوق العاده قشنگ "talk to her " 


احساس می کنم روز تولد خوبی داشتم.


 اینم برای دوست های خوب اینترنتی  :

                         

cake

               

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 2 خرداد 1384 ساعت 10:19 http://unforgiven-alone.blogspot.com

آهای اردیبهشتی خوشبخت
تولدت مبارک
:)
ایشالا ۱۲۰ سال زندگی پر از نشاط و شادکامی داشته باشی...

طیبه .. دختر اردیبهشت .. دوشنبه 2 خرداد 1384 ساعت 22:19 http://ordii.blogsky.com

ـــ سلام مادمازل عزیز تولدت مبارک ـــ
بهترین آرزوها تقدیم تو باد

سهیک*** یکشنبه 8 خرداد 1384 ساعت 11:10 http://www.tabar.blogsky.com

دوست گرامی بادرودفراوان..تولدت مبارک..برایت روزهای سرشارازشادی و نشاط آرزومیکنم خرسندم که موفق شدم نشان شمارا درپنجره کوچک خود قراردهم چون به سادگی زیبائی کوتاهی وژرفی نوشته های شما سخت علاقمندشده ام البته..این فقط یک وسیلی راحت ترشدن پیوندبین مامی باشدودلخواسته وانتخاب خود من است بدون هیچ.........
تندرست و شادکام باشی نازنینم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد